سیستم کنترل دسترسی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نرم افزارهای کارت فینگر و آدرس cardfinger.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

سیستم کنترل دسترسی ، سیستمی می باشد که جایگزین قفل و کلید مکانیکی شده است و به صورت الکترونیکی دسترسی افراد به قسمتهای مختلف را با یکی از روشهای رمز ، کارت RFID ، اثرانگشت و یا تشخیص چهره کنترل می نماید.

از سیستمهای کنترل دسترسی Access Control به منظور بالا بردن ضریب امنیت و کنترل دسترسی افراد در شرکتها ، سازمانها ، فروشگاه ها و اماکن خاص استفاده می گردد. این سیستمها می توانند با استفاده از رمز ، کارت RFID ، اثرانگشت و یا تشخیص چهره سطح دسترسی افراد به بخشهای خاص را کنترل نمایند. بعضی از این سیستمها می توانند محدودیتهایی مانند دسترسی درساعات خاصی از روز ، دسترسی در روزهای خاص ، ترکیب دسترسی و .. را اعمال نمایند.

دستگاه حضور و غیاب





:: برچسب‌ها: دستگاه حضور و غیاب , دستگاههای حضور و غیاب , قیمت دستگاه حضور و غیاب , سیستم حضور و غیاب ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : نوین مارکتینگ
ت : شنبه 25 ارديبهشت 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');